• Nowy

Miasta. Społeczne aspekty funkcjonowania

30,33 zł
Brutto

ISBN978-83-7784-451-9

Rok wydania2014

Strony384

Językipolski

Nr produktu5B84A6A6EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 30 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 30 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,30 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Publikacja opiera się na analizie doświadczeń konkretnych ośrodków miejskich (studiach przypadków). Składa się z dwudziestu tekstów naukowych, zebranych w trzy bloki tematyczne, prezentujące kolejno: partycypacje obywatelska, marketing terytorialny oraz charakterystykę zróżnicowania społecznego miast. Zaprezentowane w publikacji analizy, stanowiska, wnioski to jedynie niewielki fragment opinii, jaki wyłania się z wymiany myśli nad kondycją dzisiejszych miast.

TematykaPolityka

WydawnictwoUMCS

Rok wydania2014

ISBN978-83-7784-451-9

5B84A6A6EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7784-451-9