• Nowy

Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów

31,39 zł
Brutto

AutorzyRadosław Mącik

ISBN978-83-7784-366-6

Rok wydania2013

Strony358

Językipolski

Nr produktuB9862731EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 31 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 31 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,31 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Niniejsza publikacja jest udaną próbą pogłębionego studium nad zachowaniami konsumentów przed, w trakcie i po dokonaniu zakupów w internecie. Temat, choć znany, przybiera w pracy autora zupełnie nowy wymiar dzięki szerokim i longitudialnym badaniom własnym, które znajdują swoje odzwierciedlenie w unikalnym na tle polskiej literatury przedmiotu podejściu modelowym.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyRadosław Mącik

WydawnictwoUMCS

Rok wydania2013

ISBN978-83-7784-366-6

B9862731EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7784-366-6