• Nowy

Managament Enterprises. Social aspects

4,75 zł
Brutto

AutorzyJoanna KałkowskaHanna Włodarkiewicz-Klimek

ISBN978-83-7143-869-1

Rok wydania2009

Strony86

Językipolski

Nr produktu13593A83EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 4 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 4 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,04 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Książka prezentuje zagadnienia związane z szeroko rozumianym zarządzaniem przedsiębiorstwem szczególnie akcentując aspekty społeczne. Zagadnienia te dotyczą między innymi koncepcji przedsiębiorstwa zwinnego w ujęciu klasycznym a także społecznej odpowiedzialności biznesu wobec pracowników przedsiębiorstwa zwinnego, kształtowania funkcji personalnej przedsiębiorstw w warunkach gospodarki wiedzy, wewnętrznej tożsamości organizacyjnej przedsiębiorstwa oraz doskonalenia modelu współpracy przedsiębiorstw. Poruszana w książce problematyka cechuje się oryginalnością w podejściu do rozwiązywanych problemów a zaprezentowana wiedza będąca efektem prac naukowo-badawczych poszczególnych autorów może być użyteczna dla wszystkich osób zainteresowanych omawianą w książce problematyką.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyJoanna KałkowskaHanna Włodarkiewicz-Klimek

WydawnictwoWydawnictwo Politechniki Poznańskiej

Rok wydania2009

ISBN978-83-7143-869-1

13593A83EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7143-869-1