• Nowy

Management of internal corporate identity

18,35 zł
Brutto

AutorzyKatarzyna Ragin-Skorecka

ISBN978-83-7143-945-2

Rok wydania2010

Strony96

Językiangielski

Nr produktuB75555AFEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 18 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 18 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,18 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Tematyka publikacji dotyczy zarządzania wewnętrzną tożsamością organizacji. W pierwszej części książki przedstawiono problematykę tożsamości organizacyjnej oraz zaprezentowano rozbudowaną autorską metodykę zarządzania wewnętrzną tożsamością organizacji wraz z propozycją autorskiego narzędzia pozwalającego na ocenę poziomu tożsamości organizacyjnej (z wykorzystaniem logiki rozmytej). Część druga zawiera wyniki badań weryfikujących przedstawioną metodykę. W kolejnym rozdziale przedstawiono uzupełniające wyniki badań dotyczących zewnętrznej tożsamości organizacji.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyKatarzyna Ragin-Skorecka

WydawnictwoWydawnictwo Politechniki Poznańskiej

Rok wydania2010

ISBN978-83-7143-945-2

B75555AFEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7143-945-2