• Nowy

Stereotypy w komunikacji międzykulturowej biznesowej

47,23 zł
Brutto

AutorzyOksana Erdeli

ISBN978-83-7775-590-7

Rok wydania2020

Strony178

Językipolski

Nr produktu61F2A291EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 47 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 47 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,47 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Autorka tej niezwykle interesującej monografii, przedstawicielka wspólnoty ukraińskiej jedno-cześnie znająca realia społeczeństwa polskiego doby współczesnej podjęła się niezwykle am-bitnego zadania analizy polsko-ukraińskich stosunków biznesowych, umieszczając swoją dys-kusję w szerokim kontekście teoretyczno-przeglądowym. Stąd też w monografii wykorzystuje się w dużym stopniu najważniejsze dokonania komunikologii, zarówno w wydaniu zachod-nim, jak i wschodnioeuropejskim, w ten sposób wytwarzając odpowiednie iunctim tak po-trzebne w dostarczeniu badaczom w dziedzinie komunikologii odpowiednio szerokiej i zobiektywizowanej perspektywy przeglądowo-badawczej. Szczęśliwe połączenie strony teo-retyczno-przeglądowej ze stroną czysto praktyczną nadaje monografii charakter źródła wysoce przydatnego dla wielu środowisk biznesowych zainteresowanych prowadzeniem płynnej (bezkonfliktowej) komunikacji biznesowej w kontekście międzynarodowym i międzykulturo-wym.

TematykaSocjologia

AutorzyOksana Erdeli

WydawnictwoWydawnictwo Politechniki Poznańskiej

Rok wydania2020

ISBN978-83-7775-590-7

61F2A291EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7775-590-7