• Nowy

Polityki sieciowej popkultury

43,16 zł
Brutto

AutorzyJakub Nowak

ISBN978-83-227-9001-4

Rok wydania2017

Strony462

Języki

Nr produktu6B1799C4EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 43 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 43 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,43 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Publikacja Polityki sieciowej popkultury dotyczy praktyk uczestnictwa w sieciowej kulturze popularnej jako aktywności politycznej, czyli tych względnie nowych momentów, gdy popkultura online staje się „językiem”, którym „mówią” obywatele podejmujący swoje działania, a także tych, w których sieciowa kultura popularna jest przedmiotem aktywności politycznej obywateli, to znaczy rodzajem zasobu, o który toczy się polityczny spór – jak było chociażby w przypadku europejskich protestów przeciw ACTA. […] Analiza współczesnej sieciowej popkultury byłaby niepełna bez możliwie precyzyjnego opisania Internetu jako środowiska praktyk społecznych. […] Sieć mediatyzuje współczesną politykę i mediatyzuje kulturę popularną w skomplikowanych technologicznych, społecznych i ekonomicznych procesach. Ekonomiczny wymiar cyfrowej mediatyzacji nabiera znaczenia wraz z komercjalizacją współczesnej sieci; nowe media są nie tylko technologią, ale i zbiorem rynkowych podmiotów o coraz potężniejszej pozycji i określonych ekonomicznych celach. Realizacja tych celów w praktyce wpływa na sposoby uczestnictwa ludzi w popkulturze czy polityce, co stanowi jeden z centralnych tematów książki. Innymi słowy, rekonstruuje w niej polityczny status nowych mediów jako narzędzi artykulacji, rozumianej, w pewnym uproszczeniu, jako złożony zbiór praktyk, poprzez które ludzie nieustannie reprodukują indywidualne i zbiorowe tożsamości. [ze Wstępu]

TematykaSocjologia

AutorzyJakub Nowak

WydawnictwoUMCS

Rok wydania2017

ISBN978-83-227-9001-4

Jakub Nowak
6B1799C4EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-227-9001-4