• Nowy

Innowacyjność i innowacje. Podstawy, uwarunkowania i rozwijanie

33,07 zł
Brutto

AutorzyZbigniew Kłos

ISBN978-83-7775-476-4

Rok wydania2017

Strony252

Językipolski

Nr produktuF6713E41EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 33 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 33 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,33 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Tematem pracy jest istotny obecnie obszar innowacyjnej działalności człowieka w sferze produktowej. Wskazano w niej ważniejsze źródła innowacyjności zarówno w wymiarze indywidualnym, jak i w wymiarze organizacji. Następnie omówiono najistotniejsze uwarunkowania innowacyjności oddziałujące z zewnątrz na organizację oraz uwarunkowania wewnętrzne. Wprowadzono pojęcie kreatora innowacji i zaprezentowano przykłady wybitnych innowatorów. Omówiono również zagadnienie zarządzania procesami tworzenia innowacji, w tym dostrzegany ostatnio coraz częściej szerszy kontekst zarządzania innowacjami w wymiarze cyklu życia produktów. Dokonano przeglądu różnych aspektów wprowadzania innowacji w życie, skupiając się na zagadnieniu przedsiębiorczości oraz na różnych działaniach biznesowych, a także prezentując specyfikę tworzenia przedsięwzięć biznesowych opartych na zaawansowanych technologiach. Przedstawiono na przykładach wpływ innowacji na sukcesy rynkowe organizacji. Zaprezentowano specyfikę innowacyjności w funkcjonowaniu zarówno dużych, jak i małych oraz średnich przedsiębiorstw. Zasygnalizowano praktyczne aspekty rozwiązywania problemów innowacyjnych z wykorzystaniem intuicji.

TematykaSocjologia

AutorzyZbigniew Kłos

WydawnictwoWydawnictwo Politechniki Poznańskiej

Rok wydania2017

ISBN978-83-7775-476-4

F6713E41EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7775-476-4