• Nowy

Współczesne formy komunikowania oraz kreowania wizerunku firmy i przedsiębiorcy

13,41 zł
Brutto

AutorzyEwa BadzińskaKrzysztof GołataMarek Szczepański

ISBN978-83-7775-384-2

Rok wydania2015

Strony122

Językipolski

Nr produktu4B6D0001EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 13 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 13 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,13 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

W pierwszym rozdziale szczególną uwagę zwrócono na konwergencję medialną oraz kulturę konwergencji i uczestnictwa (narzędzia Web 2.0 i 3.0), na niestandardowe działania w promowaniu wizerunku przedsiębiorstwa i marki (marketing partyzancki, graffiti, body painting, street painting, ambient media), na promocyjne działania przedsiębiorstw w środowisku wirtualnym (blogi korporacyjne, grywalizacja), a także na wykorzystanie aplikacji mobilnych (kody QR, rozszerzona rzeczywistość). Drugi rozdział jest poświęcony problematyce zarządzania kryzysami (w znaczeniu kryzysów w zakresie public relations). Przeanalizowano w nim kryzys w mediach społecznościowych spowodowany wprowadzeniem nowej oferty produktowej platformy satelitarnej nc+. W trzecim rozdziale uwagę skoncentrowano na współczesnych instrumentach kreowania wizerunku przedsiębiorcy jako osoby publicznej (różnego rodzaju kampanie informacyjne, propagowanie działań przedsiębiorców) i społecznej ocenie tych działań. Zaprezentowano kilka najgłośniejszych kampanii informacyjnych prowadzonych w ostatnich latach.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyEwa BadzińskaKrzysztof GołataMarek Szczepański

WydawnictwoWydawnictwo Politechniki Poznańskiej

Rok wydania2015

ISBN978-83-7775-384-2

4B6D0001EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7775-384-2