• Nowy

Corporate identity

13,91 zł
Brutto

AutorzyKatarzyna Ragin-Skorecka

ISBN978-83-7143-914-8

Rok wydania2010

Strony76

Językiangielski

Nr produktuF2EF6CA3EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 13 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 13 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,13 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Książka jest poświęcona tożsamości organizacyjnej. W pierwszej części zaprezentowano problem tożsamości organizacyjnej widziany z różnych perspektyw przedsiębiorstwa wraz z uwzględnieniem roli marketingu wewnętrznego i zarządzania zasobami ludzkimi w zarządzaniu tożsamością. W części drugiej przedstawiono opis i wyniki badań oraz analizy statystyczne (ze szczególnym naciskiem na analizę czynnikową) wraz z podsumowaniem otrzymanych wyników.

TematykaSocjologia

AutorzyKatarzyna Ragin-Skorecka

WydawnictwoWydawnictwo Politechniki Poznańskiej

Rok wydania2010

ISBN978-83-7143-914-8

F2EF6CA3EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7143-914-8