• Nowy

Standardy obsługi pacjenta - 7 najważniejszych zasad

13,85 zł
Brutto

AutorzyPraca Zbiorowa

ISBN978-83-269-9862-1

Rok wydania2021

Strony32

Języki

Nr produktu0076E782EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 13 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 13 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,13 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Przedłużająca się sytuacja pandemiczna wiele osób wyprowadza z równowagi. Ograniczony dostęp do lekarzy i badań, szczególnie w 2020 roku, gdy większość przychodni była długotrwale zamknięta, rodziła frustracje pacjentów. Wielu również w pozacovidowej sytuacji daje upust w placówkach medycznych swoim żalom, złości i nieumiejętności panowania nad emocjami. Jak wyjść z twarzą z konfliktowej sytuacji? Jak obsługiwać pacjenta przy zastosowaniu najlepszych praktyk?

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyPraca Zbiorowa

WydawnictwoWiedza i Praktyka

Rok wydania2021

ISBN978-83-269-9862-1

0076E782EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-269-9862-1