Kogo intryguje, co nurtuje adeptów socjologii, niech zajrzy do zbioru wyników badań młodych naukowców wkraczających w życie zawodowe i realia wczesnej dorosłości. Studenci Wydziału Socjologii i Pedagogiki SGGW wzięli pod lupę zjawiska pokoleniowo i kulturowo im bliskie (m.in.: samopoczucie i zdrowie psychiczne w percepcji indywidualnej oraz społecznej, wzrost popularności apostazji, randkowanie online, wpływ mediów społecznościowych na samoocenę kobiet, osoby wytatuowane a poziom społecznej akceptowalności, zjawisko FOMO i szum medialny w portalach dziennikarskich, życie w stylu NEET) oraz nowe trendy marketingowe: influencer marketing czy city placement małej miejscowości. Ciekawym zakończeniem publikacji jest suplement metodyczny dla początkujących badaczy procesów społecznych, niczym pożegnalny prezent na nową drogę kariery zawodowej.
TematykaSocjologia
AutorzyPraca zbiorowa
WydawnictwoSzkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego SGGW w Warszawie