• Nowy

Zarządzanie relacjami z interesariuszami organizacji

34,64 zł
Brutto

AutorzyRafał Tyszkiewicz

ISBN978-83-7488-194-4

Rok wydania2017

Strony290

Fragment

Językipolski

Nr produktu2D32C0CDEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 34 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 34 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,34 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Partnerskie relacje z interesariuszami, ze względu na obecną rzeczywistość funkcjonowania przedsiębiorstw, mogą stanowić swego rodzaju antidotum na niepewność i burzliwość zglobalizowanego otoczenia zewnętrznego. W tym kontekście mogą one być stosowane jako podstawowy czynnik prze-wagi konkurencyjnej. W konsekwencji polityka rozwoju organizacji dotycząca relacji z interesariuszami nie jest topieniem pieniędzy w enigmatycznych i niecelowych inicjatywach ani też przejściową modą czy utrudnieniem prowadzenia działalności gospodarczej, lecz strategią kształtowania partnerstwa długoterminowego. Bliskie relacje handlowe nie są jednak możliwe bez zaangażowania obydwu stron. Ważna w kształtowaniu relacji z interesariuszami jest wiedza na temat budowania z nimi relacji partnerskich. Poznanie czynników kształtujących zachowania interesariuszy wydaje się być istotne dla efektywnego rozwoju partnerstwa między organizacjami. Wskazuje to na potrzebę zarządzania relacjami z interesariuszami, którego celem jest uproszczenie i podwyższenie efektywności tych stosunków. Zarządzanie relacjami z interesariuszami jest często powiązane z automatyzacją procedur zamawiania i rozliczania zamówień, oceną jakości dostawców i do wymiany z nimi informacji . Jest to zbiór aplikacji informatycznych umożliwiających przedsiębiorstwom bardziej wszechstronny wgląd w dane o interesariuszach i realizowanych przez nich operacjach

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyRafał Tyszkiewicz

WydawnictwoPlacet

Rok wydania2017

ISBN978-83-7488-194-4

2D32C0CDEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7488-194-4