• Nowy

Innowacyjność

31,19 zł
Brutto

AutorzyAlfreda Kamińska

ISBN978-83-7488-068-8

Rok wydania2014

Strony196

Fragment

Językipolski

Nr produktuC6A78461EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 31 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 31 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,31 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Wzrost innowacyjności przedsiębiorstw, wobec ciągle niskiego poziomu innowacyjności Polski, stanowi jedno z kluczowych zadań polskiej polityki gospodarczej na najbliższe lata. Innowacyjność jest również przedmiotem zainteresowania samych przedsiębiorców, gdyż jest postrzegana jako główny czynnik decydujący o przewadze konkurencyjnej przedsiębiorstw. Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie aktualnych rozważań, wyników badań, płynących z nich wniosków oraz autorskich rekomendacji dotyczących pożądanych działań mających na celu poprawę innowacyjności polskich przedsiębiorstw. Poruszana problematyka obejmuje m.in. wybrane zagadnienia dotyczące uwarunkowań innowacyjności, wyboru strategii innowacji, potrzeby występowania świadomości innowacyjnosci, poziomu innowacyjności polskich przedsiębiorstw przemysłowych, planowanych procesów innowacji oraz wykorzystania Internetu do komunikacji z klientem. Przedstawione problemy stanowią wyzwanie nie tylko dla samych przedsiębiorstw, ale także dla krajowej i regionalnej polityki innowacyjnej. Zatem adresatami opracowania są pracownicy naukowi, doktoranci, studenci, ale także przedsiębiorcy, menedżerowie oraz praktycy gospodarczy kreujący szeroko rozumiane uwarunkowania do wdrażania innowacji.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyAlfreda Kamińska

WydawnictwoPlacet

Rok wydania2014

ISBN978-83-7488-068-8

C6A78461EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7488-068-8