• Nowy

Koopetycja w rozwoju przedsiębiorstw High-Tech

44,32 zł
Brutto

AutorzyAgnieszka Zakrzewska-Bielawska

ISBN978-83-7488-064-0

Rok wydania2014

Strony378

Fragment

Językipolski

Nr produktu15D6D3A4EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 44 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 44 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,44 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

W miarę zawężania się pola konkurencji rośnie znaczenie zasobów niematerialnych i innowacyjnych zdolności firmy. Zastanowiło więc wielu badaczy jak relacje międzyorganizacyjne wpływają na rozwój tych zdolności. Jednym z poglądów wyjaśniających strategię sieci międzyorganizacyjnych jest paralelizm konkurowania i współpracy. Współpraca oznacza poszukiwanie synergii z tych relacji i ma miejsce w procesie kreowania dodatkowej wartości w sieci, a konkurencja dotyczy podziału tej wartości. Zespalanie się konkurencji i współpracy w jeden typ relacji i interakcji określa się mianem KOOPETYCJI. Koopetycja, mimo iż jest zjawiskiem stosunkowo młodym, dynamicznie się rozwija. Relacje koopetycyjne mają ogromne znaczenie dla strategii rozwoju przedsiębiorstw, relacji między konkurentami, reguł gry w sektorach oraz dla rozwoju gospodarek poszczególnych krajów i regionów. Mimo ich istotności, poziom wiedzy dotyczącej ich uwarunkowań, dynamiki i wpływu na rozwój przedsiębiorstw jest niesatysfakcjonujący. Dlatego podjęliśmy badania, które mają odpowiedzieć na pytania: • Jak koopetycja wpływa na rozwój przedsiębiorstw wysokich technologii? i odwrotnie, • Jak faza rozwoju przedsiębiorstwa high-tech wpływa na typ relacji koopetecyjnych? Uzyskane odpowiedzi zawarliśmy w tej pracy i mamy nadzieję, że posłużą one menedżerom, konsultantom, naukowcom i studentom w dalszym badaniu i stymulowaniu tych relacji.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyAgnieszka Zakrzewska-Bielawska

WydawnictwoPlacet

Rok wydania2014

ISBN978-83-7488-064-0

15D6D3A4EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7488-064-0