• Nowy

Sponsoring Klucz nowoczesnego marketingu

64,64 zł
Brutto

AutorzyMarek Datko

ISBN978-83-7488-051-0

Rok wydania2012

Strony518

Językipolski

Nr produktuCA0718B1EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 64 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 64 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,64 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Dynamiczny rozwój rynku zmusza przedsiębiorstwa do działania przy nasilającej się konkurencji. W gospodarce rynkowej nie wystarcza zbadanie i poznanie potrzeb nabywcy, wytworzenie zaspokajającego je produktu i ustalenie konkurencyjnej ceny. Należy jeszcze dotrzeć do konsumenta z informacją o tym produkcie i przekonać go do zakupu. Ujednolicenie przekazów reklamowych, często w skali globalnej, i rosnąca edukacja konsumenta powodują, że zmniejsza się jego lojalność wobec marki czy firmy. Aby skutecznie działać w tych warunkach przedsiębiorstwo powinno wyróżniać się wśród innych uczestników rynku, stworzyć swój własny wizerunek w świadomości nabywców. Sponsoring daje przedsiębiorstwu szansę na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów, którzy mając w świadomości pozytywny wizerunek firmy, dokonają zakupu jej produktów, co winno przynieść oczekiwany efekt ekonomiczny. Kwoty przeznaczane na sponsoring są coraz poważniejszą częścią budżetów promocyjnych firm. W wielu z nich wydaje się na ten cel ponad 50 mln PLN rocznie. Konieczność zaangażowania tak dużych sum może stwarzać trudność w przekonującym ich uzasadnieniu zarządom i radom nadzorczym. Celem tej pracy jest zaprezentowanie komunikacyjnych aspektów sponsoringu, traktowanego jako samodzielny instrument promocji firmy oraz metod oceny jego skuteczności i efektywności.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyMarek Datko

WydawnictwoPlacet

Rok wydania2012

ISBN978-83-7488-051-0

Marek Datko
CA0718B1EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7488-051-0