• Nowy

Marketing

48,69 zł
Brutto
Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i

AutorzyPaweł WaniowskiDariusz SobotkiewiczMagdalena Daszkiewicz

ISBN978-83-7488-035-0

Rok wydania2011

Strony383

Fragment

Językipolski

Nr produktu480C3635EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 48 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 48 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,48 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych. Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich organizacjach.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyPaweł WaniowskiDariusz SobotkiewiczMagdalena Daszkiewicz

WydawnictwoPlacet

Rok wydania2011

ISBN978-83-7488-035-0

480C3635EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7488-035-0