• Nowy

Encyklopedyczne podstawy marketingu

49,73 zł
Brutto

AutorzyTadeusz Wojciechowski

ISBN978-83-7488-041-1

Rok wydania2009

Strony334

Fragment

Językipolski

Nr produktuAD430E49EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 49 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 49 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,49 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

W licznych dyskusjach ze studentami – zwłaszcza studiów niestacjonarnych – odniosłem wrażenie, że odczuwają oni brak pozycji, której nie muszą studiować “od początku do końca”, w której względnie szybko znaleźć mogą wyjaśnienie konkretnego tematu i informacje o źródłach umożliwiających ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na “gnębiące” ich pytanie. Pracujący już studenci mają bowiem najczęściej własne obserwacje i doświadczenia m.in. z dziedziny marketingu. Selektywnie poszukują więc wyjaśnień uzupełniających ich zasoby wiedzy, dotyczących tych zagadnień, pojęć czy instrumentów, które nie są im znane, lub co do których mają wątpliwości. Ta książka ma właśnie odpowiedzieć na ich zapotrzebowanie, a wybrane przeze mnie “bloki tematyczne” odpowiadają podstawom wiedzy marketingowej i – mam nadzieję – ułatwią znalezienie i zrozumienie konkretnego tematu.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyTadeusz Wojciechowski

WydawnictwoPlacet

Rok wydania2009

ISBN978-83-7488-041-1

AD430E49EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7488-041-1