• Nowy

Semiotyka w marketingu

66,39 zł
Brutto

AutorzyKrzysztof PolakMarzena Żurawicka

ISBN978-83-01-23399-0

Rok wydania2023

Strony300

Fragment

Językipolski

Nr produktuA17C673CEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 66 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 66 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,66 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i budować strategię marki, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne marki coraz częściej odwołują się do kultury popularnej, a to właśnie semiotyka wskazuje na takie systemy znaków i konteksty, które warto użyć w budowaniu atrakcyjnej kulturowo marki i jej przekazu. Publikacja ta jest wynikiem doświadczenia autorów w badaniach rynku z zastosowaniem perspektywy semiotycznej. Krzysztof Polak i Marzena Żurawicka zrealizowali ponad 300 semiotycznych projektów badawczych dla firm, marek, instytucji w Polsce i na świecie. Przeprowadzili wiele wykładów, szkoleń i prelekcji związanych z analizą semiotyczną. To praktyczny podręcznik wprowadzający w świat semiotyki jako perspektywy poznawczej i analitycznej ze szczególnym uwzględnieniem semiotyki kultury i jej zastosowania w marketingu i komunikacji. Adresowany jest zarówno dla studentów kierunków reklamy, marketingu, projektowania graficznego i szeroko rozumianych badań rynku i kultury, jak i osób już zawodowo pracujących w tych obszarach. Książka jest kompletnym programem pokazującym krok po kroku metody pracy nad konkretnymi zagadnieniami. Jest skupiona na tzw. Applied semiotics. Ma pomóc w zorganizowaniu i przeprowadzeniu „reaserchu” wszędzie tam, gdzie ważny jest znak, symbol, znaczenie, narracja i kontekst kulturowy oraz pokazać, jak można wyciągać wnioski z takich analiz i tworzyć rekomendacje w procesach dizajnu, tworzenia komunikacji i strategii kulturowych marek.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyKrzysztof PolakMarzena Żurawicka

WydawnictwoWydawnictwo Naukowe PWN

Rok wydania2023

ISBN978-83-01-23399-0

A17C673CEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-01-23399-0