• Nowy

Tutoring. Teoria, praktyka, studia przypadków

58,06 zł
Brutto

AutorzyPiotr CzekierdaBartosz FingasMarcin Szala

ISBN978-83-8160-217-4

Rok wydania2018

Strony356

Językipolski

Nr produktuE8AA62CAEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 58 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 58 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,58 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Tutoring jest jedną z metod edukacji spersonalizowanej, polegającą na systematycznej pracy w relacji mistrz–uczeń. Ma na celu wspieranie ucznia w rozwijaniu jego potencjału w oparciu o jego umiejętności i zainteresowania. Treść książki obejmuje: założenia teoretyczne tutoringu, opis procesu stawania się tutorem, wdrażanie i finansowanie programów tutoringowych, funkcjonowanie tutoringu w szkole, na uczelni i w edukacji nieformalnej, np. w organizacjach pozarządowych, studia przypadków – opisy funkcjonowania tutoringu w różnych instytucjach, wywiady z praktykami tutoringu. Niewątpliwym walorem tej książki jest jej kompleksowość: autorzy kładą nacisk zarówno na wnikliwy opis teoretycznych podstaw metody, jak i na konkretne przykłady jej zastosowania. Adresaci:Publikacja stanowi bogate źródło wiedzy o tej metodzie oraz znakomitą inspirację do jej stosowania i wdrażania. Adresatami książki są osoby interesujące się edukacją w szkole i na uczelni oraz edukacją nieformalną i rozwojem osobistym. Książka ta jest niezwykle ważną i potrzebną pozycją na polskim rynku wydawniczym. Przygotowane przez wybitnych znawców problematyki kompendium wiedzy na temat tutoringu stanowi lekturę obowiązkową dla wszystkich pragnących poznać najważniejsze trendy współczesnej edukacji. Dr Małgorzata Sidor-Rządkowska Politechnika Warszawska Pierwsza część niniejszej pracy zawiera świetne kompendium wiedzy na temat tutoringu. Autorzy wskazują na badania i projekty dotyczące zastosowania tej metody. Jednak szczególnie interesujące jest ukazanie przypadków praktycznego i – co najważniejsze – udanego zastosowania tego podejścia. Otrzymujemy zbiór inspirujących relacji z procesu wdrażania metody tutoringu do pracy szkoły, uniwersytetu oraz organizacji pozarządowych, możemy także przeanalizować wywiady z uczestnikami projektów tutoringowych. Dr Stanisław Kowal kierownik Studium Kształcenia Nauczycieli na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie

TematykaPrawo Książki dla praktyków

AutorzyPiotr CzekierdaBartosz FingasMarcin Szala

WydawnictwoWolters Kluwer

Rok wydania2018

ISBN978-83-8160-217-4

E8AA62CAEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8160-217-4