• Nowy

Marketing w działalności agencji reklamowej

21,58 zł
Brutto

AutorzyMałgorzata Pańczyk

ISBN978-83-67041-31-7

Rok wydania2015

Strony223

Języki

Nr produktuF2286FE3EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 21 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 21 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,21 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

W książce wyjaśniono pojęcie marketingu, przedstawiono system marketingu, marketing-mix, cenę, dystrybucję i promocję marketingu oraz zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Kolejne rozdziały dotyczą systemu informacji marketingowej, badań marketingowych i planowania marketingowego. Na końcu książki zamieszczono 22 niezmienne prawa marketingu.

TematykaPodręczniki szkolne

AutorzyMałgorzata Pańczyk

WydawnictwoEmpi2

Rok wydania2015

ISBN978-83-67041-31-7

F2286FE3EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-67041-31-7