Wydanie specjalne czasopisma „Prawo Apteczne w Praktyce” dotyczy tematyki reklamy wyrobów medycznych, produktów leczniczych oraz reklamy aptek. Dowiesz się, jakie zmiany wprowadzają nowe przepisy, m.in. rozporządzenie ministra zdrowia z 5 kwietnia 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie reklamy produktów leczniczych oraz ustawa z 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych. Zapoznasz się z ciekawymi wyrokami sądów i ich rozstrzygnięć. Z numeru specjalnego dowiesz się m.in.: • Jakie są nowe definicje pojęć wyrobów medycznych; • Kim jest laik; • Czy farmaceuta może występować w reklamie wyrobów medycznych; • Jaka jest rola influencerów w reklamie wyrobów medycznych; • Jakie są przewidziane kary za naruszenia; • Jakie nowe ostrzeżenia stosowane są w reklamach produktów leczniczych; • Jakie są niedozwolone działania marketingowe apteki. Ponadto zapraszamy do lektury artykułów opublikowanych w dziale Case study. Znajdują się w nim prezentacje przypadków pacjentów z przeglądu lekowego ze wskazaniem postępowania dla farmaceuty w ramach opieki farmaceutycznej, rekomendacji dla pacjenta oraz lekarza. Takie wskazówki są bezcenne dla praktyki każdego farmaceuty.