• Nowy

Cyberpsychologia. Media – użytkownicy – zastosowania

31,24 zł
Brutto

AutorzyAgnieszka Ogonowska

ISBN978-83-8294-060-2

Rok wydania2022

Strony200

Językipolski

Nr produktu0C38CA47EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 31 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 31 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,31 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Celem tej książki jest m.in. ukazanie potencjału nowej transdyscypliny – cyberpsychologii, która wykracza poza tradycyjne dyscypliny naukowe (głównie psychologię i media studies) oraz rozwija się równolegle do cyberkultury.

TematykaLiteratura popularnonaukowa

AutorzyAgnieszka Ogonowska

WydawnictwoImpuls

Rok wydania2022

ISBN978-83-8294-060-2

0C38CA47EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8294-060-2