• Nowy

Ekonomia i międzynarodowe stosunki gospodarcze 2022 [DEBIUTY STUDENCKIE]

0,00 zł
Brutto

ISBN978-83-67400-29-9

Rok wydania2022

Strony120

Fragment

Językipolski

Nr produktuB2D134B4EB

ZabezpieczenieDL-nodrm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Zagadnienie omówione w tym numerze Debiutów Studenckich dotyczą działań marketingowych różnych podmiotów, przede wszystkim w przestrzeni międzynarodowej. Cztery artykuły nawiązują do kreowania marki i wizerunku firm oraz marki stworzonej przez organizację pozarządową, jeden prezentuje znaczenie marketingu relacyjnego, w tym również dla kreowania marki, kolejny zaś odnosi się do wpływu kultury na komunikację marketingową. Pozostałe dwa artykuły nawiązują do znaczenia języka angielskiego w biznesie międzynarodowym oraz do zrównoważonego rozwoju w obliczu kryzysu wodnego.

TematykaEkonomia Biznes

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Rok wydania2022

ISBN978-83-67400-29-9

B2D134B4EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-67400-29-9