• Nowy

Uwarunkowania komunikacji marketingowej w bankach spółdzielczych

8,78 zł
Brutto

AutorzyAnna Nowacka

ISBN978-83-61601-13-5

Rok wydania2011

Strony168

Językipolski

Nr produktu7E488A05EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 8 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 8 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,08 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Książka charakteryzuje spółdzielczy sektor bankowy w Polsce oraz komunikację marketingową w bankach spółdzielczych

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyAnna Nowacka

WydawnictwoAkademia Mazowiecka w Płocku

Rok wydania2011

ISBN978-83-61601-13-5

Anna Nowacka
7E488A05EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-61601-13-5