• Nowy

Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców

55,01 zł
Brutto

AutorzyNorbert Oruba

ISBN978-83-289-0076-9

Rok wydania2023

Czas4:10:33

Języki

Nr produktu12641D9BAB

ZabezpieczenieDL-wm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 55 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 55 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,55 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a dopiero potem tworzenia treści w sposób atrakcyjny dla odbiorcy. Autor tej książki zebrał na jej kartach wszystko, co jego zdaniem musisz wiedzieć, by zacząć pisać przyciągające treści, dzięki którym nakłonisz ich odbiorcę do działania: myślenia o Twojej marce w odpowiedni sposób, nawiązania z nią pożądanej relacji, wreszcie ― zakupu produktu lub usługi. Definiuje, czym jest copywriting, z jakich metod i technik korzysta, a także czym wyróżniają się poszczególne jego rodzaje. Podpowiada, jak sprytnie posługiwać się językiem korzyści i strat. Wskazuje najważniejsze cechy dobrego tekstu copywritingowego. Dzieli się wiedzą na temat tego, jak za pomocą słów nawiązać odpowiedni kontakt z odbiorcą przekazu. Omawia wytyczne dla tekstów tworzonych na strony internetowe i na karty produktów. Sporo uwagi poświęca też najważniejszemu dziś kanałowi komunikacji z klientem, czyli social mediom. Czytaj, pisz, angażuj, buduj relacje, sprzedawaj!

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyNorbert Oruba

LektorMarcin Fugiel

WydawnictwoOnepress

Rok wydania2023

ISBN978-83-289-0076-9

12641D9BAB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-289-0076-9