• Nowy

Znak towarowy - zarządzanie marką i jej ochrona

0,00 zł
Brutto

AutorzyMichał Konpka

ISBN978-83-7193-773-6

Rok wydania2021

Strony87

Językipolski

Nr produktuFFE0C18EEB

ZabezpieczenieDL-nodrm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Skrypt zawiera prawną analizę możliwości ochrony i zarządzania znakiem towarowym jako jednym z dostępnych praw własności intelektualnej. W opracowaniu przedstawiono ustawową definicję oraz zaprezentowano współczesne funkcje znaku towarowego. Wskazano dostępne formy przedstawieniowe znaków towarowych. Poruszono kwestię niekonwencjonalnych znaków towarowych, które już niebawem mogą doczekać się właściwych regulacji prawnych i występować w obrocie na równi ze znakami konwencjonalnymi. Przedstawiono zestawienie dostępnych współcześnie systemów ochrony znaków towarowych. Omówiono krajową procedurę rejestracji znaków towarowych oraz wskazano alternatywne możliwości ochrony wyżej wymienionych znaków. Dokonano analizy prawnych możliwości tworzenia własnej marki i sposobów jej ochrony. Przeanalizowano również możliwości efektywnego zarządzania własną marką na przykładzie uczelni wyższych.

TematykaEdukacja

AutorzyMichał Konpka

WydawnictwoPolitechnika Częstochowska

Rok wydania2021

ISBN978-83-7193-773-6

FFE0C18EEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7193-773-6