• Nowy

Przedsiębiorca społecznie odpowiedzialny – motywy i strategie działania w dobie pandemii COVID-19

9,79 zł
Brutto

AutorzyKatarzyna Olejniczak-Szuster

ISBN978-83-7193-838-2

Rok wydania2021

Strony151

Fragment

Językipolski

Nr produktuFBBFAA1FEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 9 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 9 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,09 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Przedstawione w monografii zagadnienia odnoszące się do działań przedsiębiorcy społecznie odpowiedzialnego ukazują prospołeczne postawy przedsiębiorców w dobie pandemii COVID-19. W publikacji dokonano analizy pojęcia przedsiębiorcy w ustawodawstwie polskim, a także zaprezentowano cechy sprzyjające i utrudniające działania przedsiębiorcze; przedstawiono powstanie i ewolucję społecznej odpowiedzialności; dokonano charakterystyki teorii CSR (społeczna odpowiedzialność biznesu), modeli charakteryzujących jej istotę, a także strategii CSR, w tym motywów podejmowania prospołecznych działań przez przedsiębiorcę; odniesiono się do przedsiębiorczych działań w dobie pandemii COVID-19; dokonano prezentacji i analizy badań własnych w aspekcie wpływu pandemii COVID-19 na działalność przedsiębiorcy oraz prospołecznej działalności przedsiębiorcy w analizowanym okresie.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyKatarzyna Olejniczak-Szuster

WydawnictwoPolitechnika Częstochowska

Rok wydania2021

ISBN978-83-7193-838-2

FBBFAA1FEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7193-838-2