• Nowy

Biznes po chińsku

54,65 zł
Brutto

AutorzyKamil BiernatLiwei CaiSofya ChashchinaKarol CzekałowskiBeata FrenkielLuan JingxianMaria KądzielskaMarek KądzielskiStanisław Szufrajda

ISBN978-83-8231-264-5

Rok wydania2022

Strony236

Fragment

Języki

Nr produktu69D7000FEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 54 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 54 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,54 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Polacy nie są zaznajomieni z chińską kulturą, stylem życia czy sposobem bycia Chińczyków. Chiny kojarzą się nam głównie z fabrykami zachodnich marek oraz firmami typu Huaweii Xiaomi czy sklepami internetowymi Alibaba lub Aliexpress. Wiedza Chińczyków o Polakach jest równie uboga i stereotypowa. Biznesmenów obu państw cechuje wyidealizowane myślenie o tym, jak powinno wyglądać prowadzenie interesów w każdym z krajów. Jak mawiał Sun Tzu: „Kto zna wroga i zna siebie, nie będzie zagrożony choćby i w stu starciach. Kto nie zna wroga, ale zna siebie, czasem odniesie zwycięstwo, a innym razem zostanie pokonany. Kto nie zna ani wroga, ani siebie, nieuchronnie ponosi klęskę w każdej walce”. W tej samej kolejności należy poznać swoich partnerów, siebie, rynek, cele i środowisko biznesowe. Chiny stanowią dla nas ogromną szansę gospodarczą, a kto zrozumie chiński umysł i możliwości płynące ze współpracy z Chińczykami uzyska szanse stworzenia czegoś o czym konkurencja może tylko marzyć. W Polsce są już firmy, które to dostrzegły i urosły z małych spółek do liderów w swojej branży właśnie dzięki ścisłej współpracy z podmiotami chińskimi. Dobrą lekcją dla polskich przedsiębiorców może być podejście firm niemieckich i południowokoreańskich, którym udało się osiągnąć świetne wyniki w Chinach dzięki temu, że po prostu nauczyły się one robić interesy z Chińczykami i dostosowały się do chińskiej kultury biznesowej. Książka składa się z kilkunastu rozdziałów, z których każdy odwołuje się do praktycznej wiedzy i doświadczenia w biznesie z Chińczykami. Duży nacisk jej autorzy kładą na odczarowanie kultury biznesowej Chin i sposobu działania chińskich firm. Książka jest przeznaczona dla przedsiębiorców już działających na rynku chińskim lub rozważających wejście na ten rynek. Publikacja ma wymiar praktyczny i w prosty sposób opisuje zarówno mechanizmy prawne, jak i te pozaprawne.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyKamil BiernatLiwei CaiSofya ChashchinaKarol CzekałowskiBeata FrenkielLuan JingxianMaria KądzielskaMarek KądzielskiStanisław Szufrajda

WydawnictwoMT Biznes

Rok wydania2022

ISBN978-83-8231-264-5

69D7000FEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8231-264-5