• Nowy

Reklama. Aspekty prawne. Nowe wyzwania

120,54 zł
Brutto

AutorzyMonika Namysłowska

ISBN978-83-8328-155-1

Rok wydania2023

Strony880

Językipolski

Nr produktuA5D5EFCAEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 120 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 120 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 1,20 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

W książce omówiono istotne w praktyce i dyskusyjne w nauce kluczowe zagadnienia dotyczące prawa reklamy, w tym m.in.:• zwalczanie nieuczciwej reklamy (istotność wprowadzenia w błąd, użycie znaku towarowego konkurenta w reklamie porównawczej, reklama wywołująca lęk, reklama ukryta, greenwashing);• reklama a nowe technologie i ochrona danych osobowych (reklama online a dane osobowe, reklama a oprogramowanie komputerowe, technologia mieszanej rzeczywistości w reklamie);• reklama a ochrona własności intelektualnej (reklama naśladowcza, body image advertising);• reklama wybranych towarów i usług (reklama podgrzewanych wyrobów tytoniowych, reklama żywności dla dzieci, reklama suplementów diety, reklama leków biologicznych);• dochodzenie roszczeń (praktyczne aspekty postępowania sądowego, ochrona zbiorowych interesów konsumentów, reklamowa samoregulacja);• problemy interdyscyplinarne (psychologia a model konsumenta, psychologiczna perspektywa reklamy zawodów prawniczych, nadużycie pozycji dominującej na rynkach reklamy internetowej, przejrzystość w reklamie politycznej). Publikacja jest przeznaczona dla prawników praktyków zajmujących się prawem reklamy, ochroną konsumentów i konkurentów oraz dla przedsiębiorców, reklamodawców i twórców reklamy. Tematyka przedstawiona w publikacji zainteresuje również przedstawicieli nauki oraz studentów prawa, administracji, marketingu, psychologii, socjologii i dziennikarstwa.„Nie ulega kwestii, że jest to opracowanie aktualne, bardzo potrzebne zarówno praktykom, jak i osobom naukowo zajmującym się szeroko rozumianymi zagadnieniami reklamy. Można kolokwialnie rzec, iż «każdy znajdzie tu coś dla siebie», niezależnie od tego, czy zajmuje się reklamą w sferze administracyjnej, gospodarczej, handlowej, cywilistycznej, medycznej czy proceduralnej”.Dr hab. Monika Jagielska, prof. UŚ

TematykaPrawo Książki dla praktyków

AutorzyMonika Namysłowska

WydawnictwoWolters Kluwer

Rok wydania2023

ISBN978-83-8328-155-1

A5D5EFCAEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8328-155-1