• Nowy

Psychopedagogiczne mity 2. Dlaczego warto pytać o dowody

35,57 zł
Brutto

AutorzyTomasz GarstkaAndrzej Śliwerski

ISBN978-83-8187-218-8

Rok wydania2019

Strony564

Językipolski

Nr produktuA27711E5EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 35 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 35 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,35 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Nagroda główna w konkursie „Książka dla trenera” Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu Książka przedstawia sposoby odróżniania psychopedagogicznych mitów od teorii oraz praktyki edukacyjnej i terapeutycznej opartej na wynikach rzetelnych badań. W opracowaniu wyjaśniono m.in.: psychologiczne mechanizmy ulegania złudzeniom poznawczym w ocenianiu i podejmowaniu decyzji oraz zjawiska ulegania wpływom twórców i propagatorów twierdzeń oraz praktyków stosujących metody, które nie znalazły dostatecznego poparcia w wynikach poprawnie przeprowadzonych testów. Adresaci:Publikacja przeznaczona jest dla nauczycieli, psychologów, pedagogów, terapeutów pedagogicznych i rodziców uczniów. Zainteresuje również studentów kierunków nauczycielskich, psychologii, pedagogiki.

TematykaPsychologia

AutorzyTomasz GarstkaAndrzej Śliwerski

WydawnictwoWolters Kluwer

Rok wydania2019

ISBN978-83-8187-218-8

A27711E5EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8187-218-8