• Nowy

Zarządzanie strategiczne. Analiza strategiczna otoczenia przedsiębiorstwa

0,00 zł
Brutto

AutorzyGrażyna GierszewskaMichael Jaksa

ISBN978-83-8156-485-4

Rok wydania2023

Strony162

Fragment

Językipolski

Nr produktu348C3EE1EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Książka jest I tomem serii „Zarządzanie strategiczne” Zarządzanie strategiczne jest dyscypliną dojrzałą. Nie jest jednak metodą doskonałą i wymaga uczenia się. Szacunek dla badaczy i praktyków budzi fakt, że poszukują oni nowych form diagnozowania i projektowania długookresowej działalności gospodarczej oraz wyjaśnienia przyczyn leżących u podstaw przewagi konkurencyjnej i sukcesu organizacji. I to dla różnych przedsiębiorstw. Te zagadnienia przedstawiono w pierwszym tomie podręcznika. Pokazano też bogate instrumentarium metod analiz strategicznych, powszechnie uznawanych za trudne i pracochłonne, a w opinii niektórych czytelników za dostępne tylko dla praktyków w wielkich korporacjach i ich sztabów strategów. Podręcznik jest skierowany dla studentów, co nie wyklucza jako odbiorców przedstawicieli małych i średnich organizacji.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyGrażyna GierszewskaMichael Jaksa

WydawnictwoOficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej

Rok wydania2023

ISBN978-83-8156-485-4

348C3EE1EB