• Nowy

Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji

0,00 zł
Brutto

AutorzyMirosława Pluta-Olearnik

ISBN978-83-208-2555-8

Rok wydania2023

Strony208

Języki

Nr produktu47FE0CDBEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Książka wpisuje się w nurt wieloletnich zainteresowań naukowych oraz badawczych Autorki. Celem książki jest identyfikacja zachowań rynkowych podmiotów usługowych w kontekście współczesnych procesów internacjonalizacji oraz określenie warunków kształtowania skutecznych działań marketingowych na międzynarodowym rynku usług. Prezentowana publikacja porządkuje i formuje podbudowę teoretyczną dla działalności podmiotów usługowych na rynku międzynarodowym, a jednocześnie przynosi garść praktycznych uwag, ocen i rekomendacji dla przedsiębiorstw aspirujących do profesjonalnego uczestnictwa w międzynarodowym rynku usług.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyMirosława Pluta-Olearnik

WydawnictwoPWE

Rok wydania2023

ISBN978-83-208-2555-8

47FE0CDBEB