• Nowy

Marketing produktów systemowych

38,99 zł
Brutto

ISBN978-83-208-2554-1

Rok wydania2023

Strony260

Języki

Nr produktuCAE1F410EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 38 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 38 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,38 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

W książce autorzy wyjaśniają rolę współczesnego marketingu w procesach tworzenia, komunikowania i dostarczania ofert systemowych produktów materialnych oraz usługowych. Analizą zostały objęte cztery grupy produktowe: • systemowe produkty usługowe bankowości detalicznej oraz komercyjnych organizacji usług medycznych, • systemowe oferty produktowo-usługowe międzynarodowych i krajowych sieciowych firm handlu detalicznego oraz usług taniej gospodarki, • systemowe produkty informatyczne organizacji sieciowych działających w konwergentnych sektorach info-tele-medialnych, • systemowe materialne produkty konsumpcyjne (wybieralnych dóbr trwałego użytku oraz innowacyjnych produktów odzieżowych). Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem, a także dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji.

TematykaEkonomia Biznes

WydawnictwoPWE

Rok wydania2023

ISBN978-83-208-2554-1

CAE1F410EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-208-2554-1