• Nowy

Marketing w gastronomii

42,49 zł
Brutto

AutorzyJózef Sala

ISBN978-83-208-2557-2

Rok wydania2023

Strony228

Języki

Nr produktu7EFB337CEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 42 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 42 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,42 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Gastronomia jako ogniwo sfery usług pełni ważne funkcje gospodarcze i społeczne. Dostarczając wysoko przetworzone produkty żywnościowe, może się przyczyniać do unowocześnienia spożycia oraz korzystnie wpływać na poziom życia ludności. Książka stanowi całościowe opracowanie z dziedziny marketingu w gastronomii. Autor omówił w niej: · pojęcie i rolę gastronomii w gospodarce rynkowej, · istotę i specyfikę marketingu w gastronomii, · usługę gastronomiczną jako produkt, · strategie produktu w gastronomii indywidualnej i systemowej, · dystrybucję usług gastronomicznych, · kształtowanie cen w gastronomii, · promocję usług gastronomicznych, · usługi gastronomiczne jako komponent produktu w hotelarstwie, · usługi gastronomiczne jako czynnik podnoszenia konkurencyjności produktu w hotelarstwie. Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych oraz słuchaczy szkół o profilu turystycznym. Dostarcza niezbędnej wiedzy osobom zatrudnionym w biznesie restauracyjno-hotelarskim.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyJózef Sala

WydawnictwoPWE

Rok wydania2023

ISBN978-83-208-2557-2

Józef Sala
7EFB337CEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-208-2557-2