• Nowy

Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw

42,49 zł
Brutto

AutorzyKrzysztof Fonfara

ISBN978-83-208-2553-4

Rok wydania2023

Strony196

Języki

Nr produktu46E0AD5BEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 42 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 42 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,42 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Specyfika zachowań nabywców instytucjonalnych skłania do przyjęcia marketingu partnerskiego jako podstawy działań rynkowych firmy. W książce podjęto zatem próbę odpowiedzi na pytanie: „Jak skutecznie działać na rynku przedsiębiorstw?”. •Autor przybliżył w książce: •sposoby działania firmy na rynku przedsiębiorstw, •procesy zakupu na rynku przedsiębiorstw, •relacje między firmami, •podstawowe koncepcje marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw (w tym złożoność i wielostronność powiązań firmy oraz zarządzanie portfelem nabywców), •wdrażanie koncepcji marketingu partnerskiego przez polskie przedsiębiorstwa. Książka jest adresowana do studentów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków zainteresowanych poprawą sytuacji rynkowej firmy przez wdrażanie nowoczesnych koncepcji marketingowych.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyKrzysztof Fonfara

WydawnictwoPWE

Rok wydania2023

ISBN978-83-208-2553-4

46E0AD5BEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-208-2553-4