• Nowy

Analiza tekstu w dyskursie medialnym

24,74 zł
Brutto

AutorzyMałgorzata Lisowska-Magdziarz

ISBN978-83-233-2276-4

Rok wydania2006

Strony128

Językipolski

Nr produktu683D0635EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 24 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 24 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,24 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Praktyczny poradnik jakościowej analizy dyskursów medialnych w prasie, radiu, telewizji, internecie. Książka w przystępny sposób tłumaczy, na czym polega analiza dyskursu (ze szczególnym uwzględnieniem metodologii wypracowanej na gruncie tzw. krytycznej analizy dyskursu), a także ukazuje różnorodne, praktyczne zastosowania jakościowych metod badania tekstu w prasie, mediach elektronicznych, reklamie. Poradnik przeznaczony jest dla studentów dziennikarstwa i medioznawców, może być jednak przydatny także adeptom innych kierunków humanistycznych – socjologii, kulturoznawstwa, historii, nauk politycznych.

TematykaSocjologia

AutorzyMałgorzata Lisowska-Magdziarz

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Rok wydania2006

ISBN978-83-233-2276-4

683D0635EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-233-2276-4