• Nowy

Marketing w erze technologii cyfrowych

62,23 zł
Brutto

ISBN978-83-01-20287-3

Rok wydania2018

Strony256

Fragment

Językipolski

Nr produktuA3853376EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 62 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 62 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,62 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków. Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing. Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej – Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego. Zespół autorski tworzą: prof. Jan W. Wiktor, prof. Henryk Mruk, prof. Krystyna Mazurek-Łopacińska, prof. Andrzej Pomykalski, dr hab. prof. nadzw ALK Grzegorz Mazurek, dr hab. prof. nadzw UŁ Robert Kozielski, dr Magdalena Kalińska – Kula, Artur Maciorowski, Lech. C. Król, Mariusz Ludwiński.

TematykaEkonomia Biznes

WydawnictwoWydawnictwo Naukowe PWN

Rok wydania2018

ISBN978-83-01-20287-3

A3853376EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-01-20287-3