• Nowy

Blogi firmowe. Jak tworzyć treści, które przyciągną klientów i kontrahentów

13,00 zł
Brutto

AutorzyDominik Kaznowski

ISBN978-83-01-18376-9

Rok wydania2015

Fragment

Językipolski

Nr produktuB3DFE6BAEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 13 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 13 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,13 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Blogi polskie i zagraniczne przeszły wiele zmian, zarówno w zakresie samej koncepcji prowadzenia bloga (cele, strategia), autorów (pod względem konkretnych osób, a także liczby autorów piszących w imieniu firmy), wykorzystywanych platform technologicznych i funkcjonalnych (np. Wordpress, Blogger, Typad czy dedykowanych, autorskich rozwiązań), jak i adresu www, pod jakim funkcjonuje firmowy blog. Autor podpowiada, przedstawiając konkretne przykłady, jak prowadzić firmy blog, aby było to efektywne. Poznaj najnowsze trendy, najskuteczniejsze wpisy, najlepsze przykłady.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyDominik Kaznowski

WydawnictwoWydawnictwo Naukowe PWN

Rok wydania2015

ISBN978-83-01-18376-9

B3DFE6BAEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-01-18376-9