• Nowy

Badania marketingowe. Rozdział 2

8,25 zł
Brutto

ISBN978-83-01-19004-0

Rok wydania2016

Fragment

Językipolski

Nr produktuB8B652B0EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 8 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 8 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,08 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

ROZDZIAŁ 2 Z PUBLIKACJI PT BADANIA MARKETINGOWE REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową oraz w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów.

TematykaEkonomia Biznes

WydawnictwoWydawnictwo Naukowe PWN

Rok wydania2016

ISBN978-83-01-19004-0

B8B652B0EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-01-19004-0