• Nowy

Problemy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw

53,90 zł
Brutto

ISBN978-83-01-18448-3

Rok wydania2015

Strony226

Fragment

Językipolski

Nr produktuBBAE4737EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 53 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 53 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,53 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Publikacja jest efektem najnowszych badań z zakresu konkurencyjności przedsiębiorstw. Porusza szeroki zakres zagadnień od uwarunkowań międzynarodowych konkurencyjności przez konkurencyjność rożnych modeli biznesu po wpływ czynników finansowych, zwłaszcza w kontekście wykorzystania funduszy venture capital. Przedstawione zagadnienia dotyczą wielu sektorów, m.in.: przedsiębiorczości społecznej, ekoinnowacyjnych i kreatywnych. Różnorodność tematyczna oraz odniesienie się nie tylko do konkurencyjności, ale też przedsiębiorczości i zarządzania sprawia, że jest to publikacja przydatna nie tylko dla pracowników naukowych, ale też praktyków biznesu.

TematykaEkonomia Biznes

WydawnictwoWydawnictwo Naukowe PWN

Rok wydania2015

ISBN978-83-01-18448-3

BBAE4737EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-01-18448-3