• Nowy

Targi w gospodarce rynkowej

27,24 zł
Brutto

AutorzyJacek BazarnikAdam FigielIryna ManczakAndrzej SzromnikKrzysztof Piotr Wojdacki

ISBN978-83-63804-54-1

Rok wydania2015

Strony164

Fragment

Językipolski

Nr produktu513330D4EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 27 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 27 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,27 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategicznego źródła informacji o partnerach, sprzymierzeńcach, konkurentach, a nawet potencjalnych przeciwnikach. Niniejsza praca ma w zamierzeniu jej Autorów nie tylko przybliżyć idee, cele i koncepcje przedsięwzięć targowych, ale głównie dostarczyć informacji niezbędnych do oceny szans sukcesu przedsiębiorstwa na targach. Książka składa się z dwóch części. Część pierwsza, teoretyczno-opisowa, oparta jest na publikacjach krajowych i zagranicznych na temat targów. Zawiera ona uporządkowany przegląd poglądów dotyczących ich istoty, funkcji i typów. Szczególną uwagę poświęcono charakterystyce uczestników rynku targowego oraz długofalowym kierunkom przemian tego rynku. Zaproponowano system mierników wielkości oraz rangi targów w skali mikro-, mezo- i makroekonomicznej. Druga część monografii zawiera unikatową analizę rzeczywistych struktur polskiego rynku targowego, analizę koncentracji tego rynku oraz hierarchię miejskich ośrodków targowych. Opracowanie jest efektem zainteresowań pracowników Katedry Handlu i Instytucji Rynkowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, w szczególności dwuletnich studiów oraz analiz w ramach programu badań statutowych UEK.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyJacek BazarnikAdam FigielIryna ManczakAndrzej SzromnikKrzysztof Piotr Wojdacki

WydawnictwoEdu-Libri

Rok wydania2015

ISBN978-83-63804-54-1

513330D4EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-63804-54-1