• Nowy

Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej

15,58 zł
Brutto

AutorzyJoanna Ginter

ISBN978-83-7865-169-7

Rok wydania2013

Strony122

Językipolski

Nr produktu378866C0EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 15 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 15 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,15 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Autorka nakreśliła w tekście pracy niezwykle bogaty obraz nieodłącznego od współczesnej kultury zjawiska, jakim jest reklama. Jest ona światem alternatywnym współczesnego człowieka, w którym poszukuje on tego, co mu niezbędne do życia i funkcjonowania w społeczeństwie. Ona także staje się jego przewodniczką w świecie chaosu konsumpcyjnego – tak, aby mógł dokonywać właściwych wyborów wśród otaczających go dóbr.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyJoanna Ginter

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego

Rok wydania2013

ISBN978-83-7865-169-7

378866C0EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7865-169-7