• Nowy

Jakość jako determinanta budowania pozycji konkurencyjnej na rynku produktów żywnościowych

21,41 zł
Brutto

AutorzyMariusz Grębowiec

ISBN978-83-8237-101-7

Rok wydania2022

Strony127

Fragment

Językipolski

Nr produktu6202FBE9EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 21 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 21 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,21 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Książka stanowi przede wszystkim przegląd literatury z zakresu teorii konkurencji i konkurencyjności, jak również teorii z zakresu zarządzania jakością na rynku produktów spożywczych. Znajdą w niej Państwo m.in. informacje dotyczące znaczenia i rangi pojęcia jakości oraz sposobu jej postrzegania zarówno z punktu widzenia producenta, jak również konsumenta produktów spożywczych, określenie czynników warunkujących wysoką jakość oraz lokowanie strategii podnoszenia jakości wśród różnorodnych strategii rynkowych i marketingowych przedsiębiorstw w procesie budowania pozycji konkurencyjnej w danym sektorze oraz określenie wpływu certyfikatów i znaków jakości na procesy decyzyjne na rynku dóbr żywnościowych.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyMariusz Grębowiec

WydawnictwoSzkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego SGGW w Warszawie

Rok wydania2022

ISBN978-83-8237-101-7

6202FBE9EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8237-101-7