• Nowy

Zarządzanie projektem kulturowym. Elementy teorii, doświadczenia, praktyki. Studia przypadków

45,68 zł
Brutto

AutorzyMichał KaczmarczykKrzysztof Knapczyk

ISBN978-83-66165-85-4

Rok wydania2022

Strony338

Fragment

Językipolski

Nr produktu6CBAAE65EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 45 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 45 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,45 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Celem niniejszej pracy jest przedstawienie specyfiki, zasad i metodologii zarządzania projektami kulturowymi na przykładzie czterech przedsięwzięć artystycznych: trzech projektów realizowanych w Polsce, tj. projektów „Od Opery do Musicalu”, „Karol” oraz „Krajobrazy Serc”, których producentem jest firma Agencja Kreatywna Przemysław Ruta Communication (dwa ostatnie realizowane były w koprodukcji z Wyższą Szkołą Humanitas w Sosnowcu oraz Fundacją „Humanitas”), a także jednego projektu zagranicznego, realizowanego w Grecji, tj. projektu „A Tribute to Il Divo. The 3 Tenors”, którego producentem jest spółka Agency Remarc L.L.C. Wszystkie cztery projekty, mimo że ich promotorami są instytucje prywatne, prowadzące działalność gospodarczą, mają nie tylko charakter komercyjny – realizują też istotne funkcje społeczne jako przedsięwzięcia z obszaru polityki kulturowej i dyplomacji kulturowej.

TematykaKultura

AutorzyMichał KaczmarczykKrzysztof Knapczyk

WydawnictwoOficyna Wydawnicza Humanitas

Rok wydania2022

ISBN978-83-66165-85-4

6CBAAE65EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-66165-85-4