• Nowy

Przedsiębiorczość w budowaniu zdolności konkurencyjnej przedsiębiorstw

32,24 zł
Brutto

AutorzyAneta Oniszczuk-Jastrząbek

ISBN978-83-7865-059-1

Rok wydania2013

Strony270

Językipolski

Nr produktu7A59FAB4EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 32 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 32 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,32 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Przedsiębiorczość jest zjawiskiem, które przenika wszystkie dziedziny działalności ludzi i społeczeństw. Przy czym czynnikami, które decydują o podejmowaniu przez przedsiębiorstwa działań przedsiębiorczych, są nie tylko silna presja konkurencyjna, ale także wzrost świadomości klientów w zakresie zaspokajania ich potrzeb, dostęp do informacji, a także płynność kapitału. Wymusza to poszukiwanie nowych okazji, kreowanie nowych potrzeb, a w konsekwencji tworzenie nowych rynków, poprzez dostarczanie lepszych, bardziej innowacyjnych niż do tej pory produktów oraz stosowanie bardziej elastycznych i wydajnych metod organizacyjnych. W pacy zajęto się procesem, jakim jest przedsiębiorczość z punktu widzenia jego realizacji przez małe i średnie przedsiębiorstwa, gdyż są one głównym motorem rozwoju gospodarki zarówno europejskiej, jak i polskiej. Celem pracy jest przedstawienie roli jaką spełnia przedsiębiorczość w budowaniu pozycji konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw. Główna hipoteza pracy mówi o tym, że podejmowane przez małe i średnie przedsiębiorstwa działania przedsiębiorcze wpływają na ich pozycję konkurencyjną na rynku.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyAneta Oniszczuk-Jastrząbek

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego

Rok wydania2013

ISBN978-83-7865-059-1

7A59FAB4EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7865-059-1