• Nowy

Management and marketing information systems

1,42 zł
Brutto

AutorzyMałgorzata PańkowskaHenryk Sroka

ISBN83-7246-928-8

Rok wydania2005

Strony110

Językiangielski

Nr produktu3527C996EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 1 punkt lojalnościowy . Twój koszyk będzie zawierał 1 punkt Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,01 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

This book aims to provide knowledge on role and significance of Management Information Systems and Marketing Information Systems in contemporary business organisations. The book includes explanation of the information systems genesis and generations, presentation of a development of different types of information systems, i.e. Transaction Processing Systems, Integrated Information Systems, Decision Support Systems, Expert Systems, Executive Information Systems, Marketing Information Systems and explanation of their significance in organisational strategy development. In the book authors give general principles of designing and implementation of information systems, present actual methods of business information system development.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyMałgorzata PańkowskaHenryk Sroka

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Rok wydania2005

ISBN83-7246-928-8

3527C996EB

Specyficzne kody

ISBN
83-7246-928-8