• Nowy

Paradoksy w zarządzaniu strategicznym. Podejście ewolucyjno-behawioralne

38,07 zł
Brutto

AutorzyJan Polowczyk

ISBN978-83-8211-108-8

Rok wydania2022

Strony217

Fragment

Języki

Nr produktu211651A5EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 38 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 38 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,38 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Paradoks stał się symbolem początku XXI wieku. Paradoksy pojawiły się już nie tylko w wypowiedziach polityków i menedżerów, a także badaczy z różnych dyscyplin naukowych, a szczególnie nauk społecznych. Coraz większa złożoność otaczającego nas świata wynikająca z postępu technologicznego i rosnącej liczby ludności intensyfikuje zapotrzebowanie na koncepcję paradoksu w teorii i praktyce. Książka przedstawia podstawowe paradoksy, przed którymi stoją menedżerowie zarządzający współczesnymi przedsiębiorstwami. Dotyczą one zarówno przywództwa, jak i horyzontu czasowego, a także sposobów rozwoju. Część teoretyczna jest zilustrowana przypadkami współczesnych korporacji.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyJan Polowczyk

WydawnictwoUniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Rok wydania2022

ISBN978-83-8211-108-8

211651A5EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8211-108-8