• Nowy

Uniwersytet (w) sieci

39,77 zł
Brutto

AutorzyKrzysztof Szewior

ISBN978-83-8209-140-3

Rok wydania2021

Strony344

Fragment

Językipolski

Nr produktu14C05BC9EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 39 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 39 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,39 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

1. Podstawowym zadaniem uniwersytetu jest przekazywanie wiedzy „o długim okresie przydatności” oraz uzdalnianie studiujących do stawiania pytań i zajmowania się wyzwaniami przyszłości. 2. Żaden uniwersytet nie może być wyłącznie research university ani teaching university, gdyż wówczas żaden z nich nie może być exzellente Hochschule (doskonałą uczelnią). Szkoła wyższa nieprowadząca badań naukowych w krótkim czasie przeradza się w jednostkę dydaktyczną, która reprodukuje przestarzałą wiedzę i nie może generować innowacyjnych impulsów dla gospodarki i społeczeństwa. Aktualne wyniki badań współkształtują dydaktykę optymalnie skrojoną na potrzeby społeczno-gospodarcze i innowacyjność. Uczelnie określają się jako jednostki badawcze o wysokich kompetencjach teoretycznych i metodycznych, jako współczesne think-tanki, podmioty innowacji. 3. Uczelnie – każda na swój sposób – odwzorowują wartości, funkcje i model organizacji zarówno społeczeństwa, jak i gospodarki. Są instytucją społeczną i gospodarującą. W tej kompatybilności dostrzegają warunek efektywności i synergii działań. Widać spełnienie misji i odpowiedzialności za człowieka, społeczeństwo i przyrodę. Pojmując siebie jako wspólnotę wszystkich pracowników i pokoleń, szczególną uwagę przypisują osobom młodym i ich stosunkowo wczesnej niezależności badawczej i dydaktycznej. Podstawową wartością jest jedność oraz doskonałość w nauczaniu i badaniach.

TematykaEdukacja

AutorzyKrzysztof Szewior

WydawnictwoAspra

Rok wydania2021

ISBN978-83-8209-140-3

14C05BC9EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8209-140-3