Szczęśliwy pracownik to wyzwanie dla wielu szefów. Dlaczego szefowie powinni starać się o to, by pracownicy w zespołach byli szczęśliwi? Zadanie szefa nie polega przecież na realizowaniu marzeń pracowników ani spełnianiu ich pobożnych życzeń. I tak, i nie. Okazuje się, że kiedy szefowie angażują się w pracę ludzi w zespołach, kiedy okazują im zainteresowanie, pracownicy czują się lepiej, wiedząc, że ich praca jest ważna i ma znaczenie. To przekłada się na zadowolenie z pracy, życia i w konsekwencji przynosi lepsze efekty niż przysłowiowe przykręcanie śruby. O zadowoleniu pracowników, zaangażowaniu i budowaniu zespołów w tym miesiącu opowiada Brian Tracy, który niedawno był w Polsce, o szczęśliwych pracownikach natomiast pisze Grzegorz Filipowicz. Zapraszam do lektury tekstów publikowanych na łamach „Benefitu oraz archiwalnych tekstów, które ukazały się do tej pory w 29 numerach naszego miesięcznika. Wszystkie możecie Państwo znaleźć na naszej stronie internetowej www.miesiecznik-benefit.pl. Zapraszam do lektury. Jacek Babiel redaktor naczelny