• Nowy

Studia o mediach, kulturze i komunikacji

28,57 zł
Brutto

AutorzyMarek Ostrowski

ISBN978-83-66354-34-0

Rok wydania2022

Strony261

Języki

Nr produktu8CCC39B9EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 28 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 28 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,28 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Książka zawiera szereg szkiców, których wspólną cechę stanowi refleksja nad współczesną kulturą. Ten przeznaczony dla studentów dziennikarstwa zbiór tekstów porusza kluczowe tematy mediologii. Zastosowano szereg narzędzi badawczych i pojęć, które próbują uchwycić charakterystyczne cechy współczesności, takie jak: wielokulturowość, globalność i wielopłaszczyznowość zjawisk komunikacyjnych w społeczeństwie konsumpcyjnym, złożoność etycznej problematyki cechującej życie we współczesnym świecie, skomplikowany opis rzeczywistości.

TematykaLiteraturoznawstwo

AutorzyMarek Ostrowski

WydawnictwoPRIMUM VERBUM

Rok wydania2022

ISBN978-83-66354-34-0

8CCC39B9EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-66354-34-0